Klachtenregeling

Aide Maman Amsterdam 

AMA Kraamzorg Française

Heb je een klacht?

Het is belangrijk dat je goed terug kijkt op de kraamperiode. Daarom doe ik er alles aan om jou en je kindje goed te verzorgen. Het is prettig als het contact met mij zo goed mogelijk verloopt en je tevreden bent over de geleverde kraamzorg. Toch kan het voorkomen dat je een klacht hebt.

Bespreek je klacht

Zit je met vragen? Ben je ergens ontevreden over? Vertel het mij. Ik neem graag de tijd om naar je te luisteren. Vind je het fijner om jouw klacht te mailen, dan kan dit naar delphine@aide-maman-amsterdam.nl. Ik zal dan z.s.m. doch binnen 5 werkdagen een reactie geven.
En als daar behoefte is een (bel) afspraak maken.

Komen wij er niet uit?

Als u niet tevreden bent over de afhandeling van de formele klacht en u gaat niet akkoord dan is er sprake van een geschil. Dit geschil kan door u worden voorgelegd aan de geschillencommissie.
De geschillencommissie volgt bij de behandeling haar eigen regeling.
Uw kraamzorgorganisatie is door haar lidmaatschap bij Bo Geboortezorg lid van de geschillencommissie Verpleging, Verzorging en Geboortezorg.
Meer informatie kunt u vinden op de website www.geschillencommissiezorg.nl

Contactgegevens:
Aide Maman Amsterdam 
AMA Kraamzorg Française
Sandinostraat 24
1069NJ Amsterdam
www. aide-maman-amsterdam.nl
delphine@aide-maman-amsterdam.nl
KvK 72983167 ,  AGB 33330336